lørdag 29. desember 2007

Familietur






Etter alt for mange juleselskaper klarte jeg å få med meg min bror med barn og min søster med mann og barn, samt egen mann, barn og hund på skogen i går. Vi pakket sekkene med pølser, julebrus (som Anders jobbet hardt med å bli kvitt sånn at sekken skulle bli lettere på vei hjem...), ved og presenning(det regnet litt) og dro på skogstur. Vi hadde egentlig ikke planagt så mye mer enn at det skulle bli en liten fin tur, men så fant Kai ut at vi skulle gå inn til en hytte han visste om.

Vi gikk og gikk, og gikk, og gikk og ja, alle kan vel resten av den sangen... Det var et godt stykke å gå ihvertfall for de minste, men de holdt ut hele veien. Jeg har aldri vært innover skogen der vi var før, så det var kjempegøy å gå på en ny plass. Når vi kom litt oppover var det nesten som å gå på fjellet. Det er rett ved et naturreservat og skogen der er helt fantastisk!




Og etter langt om lenge kom vi frem til hytta. Det er en liten koie som noen av grunneierne der har satt opp. Vi fyrte bål og tente i ovnen sånn at vi kunne få tørket oss litt. Og det var ikke lenge før koia var varm og pølsene ferdig grillet. Snakk om luksus på skogen!


Takker hele gjengen for en kjempekoselig tur!

1 kommentar:

Siv sa...

å, så koselig! Det var jo kjempefine og stemningsfulle bilder!