onsdag 2. januar 2008

Godt nyttår!

Og takk for det gamle!
Har benyttet julen og det meste av fritid til å ut på tur med venner og familie. Det er ingen ting som er så deilig som å komme seg ut i naturen!

I går fikk vi testet skøyteisen også. Jeg fikk nye skøyter til jul og disse måtte jo bare prøves. Det gikk faktisk veldig bra! Jeg datt ikke en eneste gang! (det er tredje gang i mitt liv at jeg har skøyter på beina!) Jaja, jeg så vel ikke akkurat ut som en ballerina heller da... Men det var ikke langt i fra;o)

Jeg sjekket akkurat mailen min og oppdaget at Susan Garret kurset jeg hadde meldt meg på ble avlyst!:o( Jeg hadde gledet meg så utrolig til det kurset. Si fra hvis det dukker opp andre interessante kurs!

Og så har jeg en liten hemmelighet! Nei, det er ikke en ny hund.
Men, ja det er en liten en...;o)

4 kommentarer:

Siv sa...

HÆÆÆÆÆÆÆÆ! Avlyst!!!!! Jeg dør! og jeg som hadde gledet meg så! Jeg elsker hemmeligheter, godt at jeg allerede vet hva..eller hvem :) det er

Marianne sa...

Jeg er også skikkelig deppa pga kurs avlysningen, hadde gledet meg masse!! Ellers forstår jeg at en gratulasjon er på sin plass.....hvis jeg har forstått hintet ditt rett da.... :))

Anonym sa...

Gratulerer, koselig! og godt nytt år. Du blir ikke arbeidsledig på en stund.
Hilsen Hilde og Odin

Anonym sa...

Åååå!! :-)
Gratulerer så masse!! Det blir sommerbarn, da?

Koselig med så mange oppdateringer fra deg! Keep it up!

Godtnyttårsklem fra Kari Anne