onsdag 4. april 2007

Fellestrening

I dag ble det fellestrening på ny plass. Kjempegøy å trene når det er flere folk og hunder!
Vi trente først en økt med utg.stilling, mest for å få litt innkjøring på ny plass og dels for å sjekke om hun var med (har hatt henne med på jobb i hele dag...). Det gikk veldig greit. Vi har flyt på denne GF'en. Deretter kjørte vi en runde med lineføring. Her må jeg fortsatt ha stålkontroll på å få klikket og belønt FØR hun går for langt fra meg. Hun har en liten tendens til å skli et stykke bort fra meg. Skal fokusere mye mer på å ha henne inntil. Men vi hadde jo en del bra allikevel da...

Tilslutt kjørte vi kjapt en runde med sitt og en med dekk. Sitten gikk bra, men dekken var litt treg... Skal ikke trekke det så langt neste gang.

Var forresten veldig nøye på å kjøre korte økter i dag. Det følte jeg at funket veldig bra. Da fikk både Comma og jeg en liten pause og var klare for ny giv for hver økt.

2 kommentarer:

Kari Anne sa...

Det er like spennende hver gang med bilder i din og Siv sin blogg, for dere bytter jo hårfarge oftere enn meg, til og med! :-)

Kul farge!!


På bildene syns jeg det ser ut som om dere er DEN proff ekvipasjen, altså! Og nå er det ikke lenge til sommeren ;-)

Anonym sa...

Grattis med publisert artikkel! :-)