torsdag 7. juni 2007

Bomma bare med en uke...

I går stilte vi ivrige opp på trening i Sørlandsparken. Bare det at det var en uke før vi egentlig skulle møtes der... Men heldigvis hadde jeg sagt til Sigrid og Hedvig også at det var i går, så da fikk ihvertfall vi en god treningsøkt. Det gikk faktisk utrolig bra der borte. Jeg hadde henne løs under hele treninga, og jeg belønte med ball som hun kom greit tilbake med hver gang.
Vi begynte med å trene fri ved foten. Det gikk veldig greit. Vendingene gikk også veldig bra. Merker at jeg må jobbe mer med holdtene for Comma er litt treg til å sette seg når jeg stopper.
Vi gikk videre med å trene på stå. Det gikk så greit så da begynte jeg å legge på kommando, og fortsatte litt med bli stående.
På slutten hadde vi en fellesdekk. Hun lå perfekt lenge, men reiste seg rett før vi skulle gi oss. Det var kjipt. Jeg MÅ lære meg å ikke strekke strikken så langt... Selv om hun har ligget perfekt på fellesdekk frem til i går...
I dag har vi hatt besøk av Aasne, Siv og Nemo. Vi skal passe hunden til mine foreldre frem til tirsdag, så alt i alt var vi to voksne, to barn og fire hunder som dro på badetur til kjenna. Det var kjempekoselig! Aasne og Sondre og alle hundene fikk bade, og jeg og Siv vassa. Vannet var utrolig deilig!

Ingen kommentarer: