fredag 17. august 2007

En kjapp oppdatering

Begynte på skolen om mandag. Knall bra opplegg. Det kommer til å bli supertøft, men det skal gå bra! Har bare hatt et par forelesninger foreløpig, og det er en hel masse nye ting å sette seg inn i...
Tirsdag begynte vi på appellkurs. Tenkte det var greit å gå et kurs for å få litt inspirasjon samt å følge et opplegg mot målet vårt som nå er satt til klasse 1 i september.
Føler dagene går i ett akkurat nå, så i dag når vi har hatt fri har jeg og Sondre bare vært hjemme og storkost oss. Har hatt besøk av Siv og Aasne, klippet plenen, jobbet med skoleting mens Sondre sov og trent litt hund mens Sondre lekte i flishaugen. Hehe... Andre barn har sandkasser, (Sondre har også, men den er ikke så gøy...) og med en far som driver i bioenergi er man jo dømt til å ha flis stort sett over alt. Sondre har da selvfølgelig sin egen lille flishaug med gravemaskin, lastebil, traktor og hjullaster! Her kan han jobbe fra morgen til kveld. Liten tvil om hva den gutten blir når han blir stor... Hihi:o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Du kommer til å få det mye mer gøy enn hardt på skolen:D
Det er ikke sikkert du trenger å kjøpe så mye bøker, jeg kjøpte nesten ingen.Printa bare ut kompendiene fra fronter.Veldig greit!
Lykke til:)

Elin sa...

Hei Line!
Så koselig å få komentar fra deg:o)
Har du det bra på skolen?
Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang, men synes det virker som mye å sette meg inn i. Veldig greit å kunne printe ut kompendier fra fronter. Herlig med alt man slipper å kjøpe:o)
Lykke til til deg også!

Siv sa...

flaks for deg line at du skrev i min blogg også, ellers hadde jeg blitt misunnelig på elin!
Og takk for idag Elin, måtte bare gå, ble så sint! Men vi tar det igjen en gang vi kan trene bare vi. Jeg er klar for agility :)

Kari Anne sa...

Høsten er så fantastisk sånn... Skolen begynner..

Det er ikke nyttår som er starten på det nye året, det er høsten. August.

Etter ferien må jeg alltid ha nye klær når jeg begynner på jobb igjen, for nye klær hører høsten til. Og "new beginnings". Alt starter på høsten.

Og nå begynner det nye livet ditt, Elin! Med skole og ny utdanning og greier! Det er ganske mye vanskeligere å gå på skole når man har vært voksen en stund, men det er også mye mer interessant og gøy! Hvorfor? Fordi denne gangen VIL man lære noe ;-)

Lykke til med skolegangen, du kommer til å gjøre det knallbra!!