mandag 6. august 2007

Jeg har kommet inn på skole!!!

Jeg søkte på multimediateknologi og -design. -Og fikk plass!!!! Skal begynne neste mandag. Må innrømme at jeg er i en tilstand av skrekkblandet fryd. Jeg gleder meg veldig og samtidig er jeg livredd for at jeg ikke skal klare det. Det er jo tross alt noen år siden jeg hadde kroppen min på en skolebenk sist... (skriver kroppen for enkelte ganger tror jeg ikke hodet var helt med;o)) Men nå har jeg jo blitt noen år eldre og forhåpentligvis klokere og er innstilt på å gi alt og litt til for å klare å fullføre dette.

I dag har jeg fått skolepapirene og lest gjennom dem, betalt semesteravgift, syklet 4,9 mil og trent litt på bli sittende med Comma. Selv om vi egentlig ikke har trent noe særlig i sommer, har vi likevel jobbet en del med hverdagslydigheten. Fikk nylig en kommentar om at hun var en veldig ok husbikkje... Tolket det dithen at hverdagslydigheten begynner å bli bra:o)

I kveld skal vi ned til Siv og planlegge hvilket stevne vi skal melde oss på klasse 1. Merker nå at med både Birken og en del andre eventer så sliter vi med å nå målet om klasse 1 i august... Satser på å finne et passende et litt senere, så de som har lyst til å bli med å stille må bare si fra! Jo flere, jo bedre!:o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Elin, Anna her (med Tolleren Shaggy). Jeg så at du hadde tenkt å være med på et LP1 stevne i sept. moro, hvor og når skal dere stille? Jeg og Shaggy skal gå på Hove 13.okt. vil gjerne være med på andre småstevner i nærområdet, men har ikke funnet noen... Har dere noen faste treningsdager nå for tiden eller, skulle gjerne hatt noen sysnpunkter og tips, står litt fast til tider?
Mvh Anna (975 79 379) anna_bjc@hotmail.com