fredag 9. februar 2007

Kontordag

Vi skulle egentlig på sogen å hogge i dag, men så er vi så innmari flinke til å sove om morgenen... Sondre var oppe og rocket rundt. Spiste flatbrød utover hele kjøkkenet, gangen, soverommet og ikke minst senga vår...
Når vi endelig kom oss opp (klokken var faktisk ikke mer enn ni...) spiste vi frokost sammen og så kjørte Kai Sondre til dagmammaen. Jeg fikk fjernet alle spor etter en sløv morgen ved hjelp av støvsuger og vaskefille. Gøyeste jobben jeg vet. Blæh!
Deretter bar det opp på det nyoppussede kontoret vårt. Det har blitt såååååå utrolig fint! Det er jo bare koz å sitte her å jobbe nå. Ikke bare dra med meg laptop'en ned på stua hele tiden. Fikk gjort en hel masse fornuftig.

På ettermiddagen kjørte jeg en liten treningsøkt inne med Comma. Vi begynte med litt fri ved fot. Jobbet litt med vendinger og det ble veldig bra.
Etterpå jobbet vi med sitt. Begynte med å bare få frem frivillige, kjappe sitter. Så gikk jeg videre med å vifte med godbit for å gjøre det vanskeligere. Dette funket veldig greit. Til slutt hadde jeg henne ved siden av meg og kastet ballen bortover gulvet. Hun bråsnudde seg mot meg og smalt ned i sitt! Jeg var klar til å ta tak i halsbåndet for det er et par mnd siden sist vi trente på dette, men jeg hadde aldri regnet med den kjappe reaksonen! Jeg fridde henne ut med et jublende "JA!" og hun fikk løpe og hente ballen. Hun løp rett ut og kom rett tilbake og jeg belønte med drakamp. Vi kjørte et par reps til, men jeg må innrømme at den første var den beste selv om de andre også gikk bra....
Men uansett: kjempefornøyd med treningen!

Å, forresten! Holdt på å glemme å skrive det: Sondre rådigger den nye bob'en sin! Han hyler av glede når vi trekker han på den. Spesielt når vi løper, så her er det duket for god trim så lenge snøen holder seg...

1 kommentar:

Siv sa...

Nå ble jeg også inspirert til å trene!:D