torsdag 22. februar 2007

Tidelibom

Det snør, det snør... :o)
Det er så mye snø at når Comma hopper utenfor veien blir hun helt borte.

Vi trosset alt for mye snø og vind i går. Siv og jeg stilte på trening! Det var så kaldt at "ikkehendeneilomma" regelen ikke gjalt. I så fall hadde hendene fryst fast... Det er viktig å trene i alt slags vær... Hva gjør man ikke når Siv lokker med nybakte boller? Vi fikk trent litt utg.stilling og stå. Det var litt vanskelig å holde på kriteriene når man nesten ikke så hunden. Så etter en liten stund gikk vi inn og trente på å ligge i ro på besøk mens vi spiste boller og koste oss. Jeg hadde barnevakt hele kvelden, så vi hadde en kjempekoselig venninnekveld.
Når jeg kom hjem i natt brøyta vi foran garasjen sånn at jeg fikk kjørt bilen inn. I stad skulle jeg ut å hente ved og da gikk jeg i snø opp til brystet på samme plassen... Dette er helt rått! Men utrolig deilig også. Er sikkert passe syk, men jeg digger snø!

1 kommentar:

Siv sa...

Jeg også, og så må jeg bare få legge til: Så flink du var som trente på ro inne!