onsdag 7. februar 2007

Snømannhunden

Nå har det kommet snø her. I løpet av et par små timer i går på formidagen kom det et helt lass. Det var forferdelig kaldt å jobbe ute da, ja... Men Comma derimot hun synes det var helt topp! Hun er helt vill i snøen. Når vi kom hjem måtte hun inn foran ovnen til opptining. Bakdelen med mye pels er at det setter seg fast store klumper med snø. Det er ihvertfall godt at hun er nesten nyklippet.
Sondre var litt skeptisk til snøen. Han syntes det var kaldt. Det blåste jo stikker og strå så de fleste ble fort litt frosne. Vi må ut å få tak i nytt akebrett til han. Vi prøvde oss på babyakebrettet fra i fjor, men det var en fullstendig antisuksess... Det er jo så smalt og ustødig at bare det treffer en liten hump så kanter han. Og det kan jeg love deg at IKKE er populært...

I går var det forresten fjerde kveld på swingkurset. Vi lærte et par nye turer. De gikk kjempebra. Vi må bli litt flinkere til å trene mer hjemme også for da går det jo alltid så mye bedre. Skal prøve å få til et par minutter hver kveld.

Og så må jeg få stemt gitaren igjen. Men jeg får det ikke helt til alene så nå er jeg klar for en ny time igjen snart. Jeg har blitt kjempeflink til å spille Knocking on heavens door. Faktisk så flink at Kai er kjempelei av den... Oooops... Har begynt å spille The river også, men den er litt vanskeligere. Må bare få stemt så fort som mulig så jeg får øvd mer...

Ingen kommentarer: