mandag 26. mars 2007

Instruktørsamling

Man vet at man har hatt en utrolig bra instruktørsamling når man er så ivrig at etter elleve timers kjøring kommer hjem og det første man gjør (midt på natta) er å trene hund!!!
Vi har hatt instruktørsamling i Trondheim. Det var utroilig bra! Det ble mest praktiske ting på planen, men vi fikk en liten treningsrunde i grupper på søndag etter lunch. Vi trente fri ved foten først og jeg fikk veldig mange bra tips til å fikse det. Vi fokuserte også på hvordan jeg belønte Comma og da åpnet det seg en ny verden for oss! Belønningene doblet kjapt sin verdi. Jeg må gi mye mer av meg selv når vi leker og være kjappere med å få leken frem når jeg klikker. Jobbet også litt med en leke i hver hånd, slik at når hun lekte heftig med den ene leken belønnet jeg med den andre. Tidligere har jeg belønnet lekingen med godbit, menda faller hun fort ut... Vi skal også jobbe enda mye mer med byttingen av baller og diverse leker.

Sender en superstor klem til hele instruktørgjengen og en spesiell takk til Ann-Louise, Thomas, Anna og Marianne for kjempegode råd og tips! Lover å vise stor fremgang når vi møtes på Sølen!;o)

Ingen kommentarer: