onsdag 28. mars 2007

Vår!

Så utrolig deilig med sol, varme og snø som smelter! Jeg digger overgangene mellom årstidene. Det er så herlig når man kan grave frem joggesko og kaste bort vintertøy!
Sondre har blitt forkjølet så vi er hjemme på tredje dagen og koser oss. Har fått trent en del med Comma. Vi får til å strekke fri ved foten veldig bra nå. Jeg bytter på å kampe med henne og å kaste ball. Hjemme er hun kjempegira på å kampe, men når vi trente før kurset i Kristiansand på mandag var det vanskelig å få henne gira på kampingen. Der funka det best med ballen. Antar at det fordi vi har brukt mest ball når vi har trent andre plasser enn hjemme. Vi har jobbet litt med stimuluskontroll på utg.stilling og dekk også. Utg.stillingen er den beste, men hun begynner å bli ganske sikker på dekken også.

Jeg har satt meg et par mål fremover.
Nr.1: Skal kunne trene med henne løs innen en mnd. Altså innen slutten av april.
Nr.2: Skal starte klasse 1 i løpet av sommeren.
Tenkte det var smart å skrive de opp her slik at det blir et lite press på meg selv...:o)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ja, nå har du skrevet det så nå kommer vi til å pushe deg litt:)

Elin sa...

Så bra!:o) Det trenger jeg!