torsdag 7. februar 2008

Tilstandsrapport

Etter tips fra oppdretter har jeg prøvd å holde Comma litt i ro de siste dagene, men det er lettere sagt enn gjort når man har en hund som har mellomnavnet ADHD... Vi har kun fri ved foten, og et par ståer. Har gått helt tilbake til momenttrening og belønt etter bare et par steg på fri ved foten, og kun konsentrert meg om kjappe stopper. Merker veldig godt at når hun ikke får all den aktiviteten som hun er vant til så blir hun desto mer giret på å jobbe. Og ikke minst er kontakten strålende!:o)
Jeg har mest lyst til å bare trene og holde samme nivå som vanlig, og det er ikke helt lett for meg heller å roe ned alt. Fordelen er at jeg har hatt mye å gjøre med andre ting også de siste dagene. Uansett så virker hun mye bedre i form og halen er mer i aktivitet igjen:o) Så jeg håper at lille snuppa snart er klar for action igjen!

Ingen kommentarer: