mandag 19. februar 2007

Kjempetur!

Vi (jeg og Siv og hundene) har hadde en kjempefin tur på hytta til Siv og de i helga. Den lå på verdens fineste sted. Med en knallfin utsikt. Snakk om full rekreasjon! Vi reiste opp på lørdag under intens påskeeggjakt. Vi visste at påskeeggene i lilla kartong var ankommet enkelte butikker, men ikke helt hvilke. Bortsett fra Saga video på Saltrød. Som selvfølgelig var STENGT! Vi så til og med at de lå på disken. På veien opp til hytta hadde vi ikke mindre enn 23 eggeletestopp. Men ingen hadde fått de inn enda. Til vår store skuffelse.
Men uansett: vi kom frem, uten påskeegg, men med masse annet kos, og hadde en utrolig koselig kveld med spennende skitur (i mørket) nesten uten å se løypa som ikke var der. Comma stakkars var som en eneste stor snøball. Vi fikk bort snøen og etterpå gikk vi inn og lagde middag og hadde en skravlende kveld. Utrolig hvor mye man får sagt etter et par øl og litt vin...
På søndag var det kjempevær og vi spiste lang frokost og nøt utsikten. Måtte klippe hundene litt før vi gikk på skitur med påskefølelse.:o)
Nå har jeg vært og bestilt jaktdress så da regner jeg med det vil funke litt bedre på neste skitur.
Bilder kommer...

Vi har trent litt innimellom også. Dekken funker bra. Har begynt å sette på kommandoen nå. Comma har sklidd litt ut på fri ved foten, så den må vi jobbe bedre på. Vi må ta litt mer bakpartskontroll også. Skal ta bort veggen nå. Sist vi trente bakpartskontroll inne, rygget vi rundt halve kjøkkenet. Snøen er fin å bruke for å få lavere kanter når vi trener på det ute. I front rygger hun veldig greit ca en meter. Har jobba såvidt litt med stå i front også, det tar hun ganske greit synes jeg.
Vi trente litt i pausen på jobb i dag og da kom hun rett tilbake med pinnen uten æresrunde! Jippi!:oD