tirsdag 15. januar 2008

Fellestrening

I går fikk vi endelig kommet oss på fellestrening igjen. Det er altfor lenge siden sist... Men det gikk egentlig greit. Vi har god kontakt og øvelsene går bra. Jeg merker at jeg øker forsterkningsfrekvensen litt vel mye når vi trener sammen med andre. Jeg tør ikke helt stole på at hun gjennomfører med lavere frekvens, selv om jeg egentlig vet at hun gjør det...
Dekk fra holdt går veldig bra, og på innkallingen har vi fått god fart. Vi fikk til og med trent fellesdekk!!:o) På ståen la jeg om taktikken litt. Delte opp øvelsen slik at hun fikk direktebelønning med ball bakover på kjappe stopper. På fri ved foten og lineføringa går hun veldig bra. Hun har en tendens til å skulle snuse hvis hun går en plass for første gang, men når hun bare har gått over stedet en gang har hun full fokus på meg...

Ingen kommentarer: