lørdag 12. mai 2007

Ventetrening

Vi var til byen på 17.maitøyshopping i dag, og siden jeg skulle på spinning først avtalte jeg og Kai og møtes i parkeringshuset. Jeg kom ti min før han og fikk da benyttet tiden til å trene Comma. Jeg hadde kun med tauleke. Ingen godbiter. Var utrolig spent på om hun ville dra med meg der inne... Etter å ha studert en stein (hun lå nesten helt flat på gulvet og akte seg bort) inngående var vi klare til å sette i gang. Tenkte jeg måtte gjøre det enkelt for henne og begynte med utg.stilling. Dette gikk veldig bra så da gikk jeg videre med å gå et steg hvor hun holdt perfekt posisjon. Det gikk knallbra! Og leken... Joda den funket som bare det! Brukte den som avstandsbelønning. Byttet på å kappløpe til den og å vente til hun kom bort med den. Hun henger så sinnsykt bra på den nå. Drar som en gal. Det er bare så rått! Det kom til og med folk forbi uten at hun slapp den!

Ingen kommentarer: