tirsdag 1. mai 2007

Vi klarte det!!!!!!!

Jippi! Mål nr.1 er nådd!!! I går trente jeg fri ved foten med Comma mellom de andre hundene! Og belønte med ball! Og hun kom rett tilbake hver gang!!! Det gikk så knallbra at vi kjørte på videre med å trene stå og bli. Jeg gikk ikke fra henne, og hun sto som en påle! Jeg begynte å bruke litt doggie-zen på ståen, og det funket også veldig bra. Kunne strekke strikken ganske kjapt i forhold til det jeg hadde beregnet.:o) Vi trente fellesdekk på slutten og da lå hun helt fint i godt over to minutter. Jeg gikk ca fire meter fra henne på det meste, og da stilte jeg meg opp et par sekunder før jeg gikk tilbake og belønte. Jeg digger hunden min!!!

4 kommentarer:

Kari Anne sa...

Gratulerer!!! :-) Juhu og dobbeltjuhu!!

Det ER så deilig når det funker!

OG dere er såååå flinke!!!


Hvis vi får til en treningslørdag i juni, så gleder jeg meg til å se hvor flinke dere har blitt... :-) Og vise hvor flinke vi også har blitt.. ;-)

(bank i bordet, kryss i taket, o.s.v.)

Marianne sa...

Kjempe flott, Elin.
Du må ha trent bra!
Da ligger du vel i rute for målsetning nr 2, stille i klasse 1 til sommeren???

Elin sa...

Takker!:o)
Joda målsetning nr. 2 skal vi også klare! Litt usikker på om det blir juni eller august. Har ikke meldt meg på enda...
En treningslørdag i juni høres kjempebra ut Kari Anne! Kommer dere til Grimstad da eller skal vi møtes på halvveien?

Kari Anne sa...

Jeg har sagt til Vetle at det er leeenge siden vi har vært og besøkt moren hans i Grimstad ;-) og at jeg har lyst til å trene med dere igjen... Og at vi da kan slå to fluer i en smekk... Det blir etter 8. juni en gang. :-)