tirsdag 20. mai 2008

Klasse 1 programmet

Vi har nå kjedet hele klasse 1 programmet igjen, og nå funker det knall! Går hun sånn på neste konkurranse som hun gjør på trening så MÅ det bli opprykk! Hun går som ei dronning!
Fellesdekken er blitt utrolig bra. Hun ligger helt rett som en sfinx. Hodet ligger stort sett i bakken. Det hender at hun løfter og titter litt, men det har jeg ikke plukket på så lenge hun ligger stille ellers.
Fri ved foten og lineføring er veldig bra. Hun følger veldig fint på plass. Hun går litt lenger ut fra meg enn hun har gjort før, men må nesten det for å se forbi magen min(som nå er stoor og står rett ut... Det er forresten bare tre uker igjen til termin!). Dette trener vi greit inn igjen når babyen er kommet.
Dekk fra holdt er som vanlig veldig bra. Hun har ikke den aller kjappeste neddekken, men hun legger seg stabilt og ligger veldig fint hele tiden. Innkallingen er blitt knallbra. Hun har fått veldig bra fart inn til meg og smeller inn i utg.stilling.
Stå under marsj er også blitt knallbra. Nå stopper hun mye kjappere enn før. Og hun står som en påle. Hun har vært trygg på å bli stående hele tiden, men nå ser hele øvelsen mye bedre ut.
Hoppet har vi også vært veldig flinke til å trene på og det er nå helt perfekt.

Alt i alt er jeg kjempefornøyd med treningen vår den siste tiden. Jeg synes at Comma jobber utrolig bra når hun jobber. Jeg merker absolutt på henne at hun ikke alltid er helt på topp, men det er jo forståelig så lenge hun har de plagene hun har med kløe og alt... Uansett; hun er helt herlig å jobbe med og jeg er imponert over hvor flink hun har blitt i mange situasjoner!

Ingen kommentarer: